۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۹, چهارشنبه

تور سریلانکا + بهترین قیمت | تور لحظه آخری و ارزان الفبای سفر

 تور سریلانکا + بهترین قیمت | تور لحظه آخری و ارزان الفبای سفر

تور سریلانکا 🥇 اگر قصد خرید و یا رزرو ارزانترین تور سریلانکا را دارید می توانید لیست قیمت آن را همراه با هتل های متنوع در تاریخ ها و پرواز های مختلف مشاهده نمایید.

سریلانکا، سرزمینی که ترکیبی از بناهای باستانی یاد بود دوران استعمار و همینطور طبیعت سرسیز و بی نظیر به همراه خطوط ساحلی اقیانوس هند است که هر کسی را مجذوب خود می کند. تور سریلانکا 1400 پیشنهادی از سوی الفبای سفر به شما می باشد که یک سفر خاص در یک کشوری خاص را تجربه کنید.

📦 پکیج تور سریلانکا از تهران

خدماتی که در آفر تور سریلانکا الفبای سفر به شما داده می شود شامل موارد زیر است:

  • اقامت در هتل به همراه صبحانه
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر شهری
  • گشت شهری
  • راهنمای فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی

💲 قیمت تور سریلانکا

هزینه تورهای سریلانکا به 2 پارامتر بسیار مهم وابسته است: بلیط هواپیما رفت و برگشت و هتل. لازم به ذکر است که از تهران به سریلانکا پرواز مستقیم وجود ندارد و به همین دلیل مجبور هستید تا ایرلاین‌های خارجی چون عمان‌ایر، ایرعربیا، قطر ایرویز و فلای دبی را خریداری نمایید. همین موضوع یکی از عوامل بالاتر بودن قیمت تور سریلانکا شده است. در مورد هتل هم لازم است بدانید هرچقدر مرکز اقامت به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، طبعا هزینه بیشتری دارد. 

✅ انواع آفر تور سری لانکا

⏰ تور لحظه آخری سریلانکا 

حتما شما هم بارها نام تور لحظه آخری (Last Minute) یا لست سکند تور (Last Second) را شنیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که تور لحظه آخری سریلانکا در فصل تابستان چیست؟ همان طور که از نام آن پیداست تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور می باشد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان خارجی و تور ارزان داخلی هستند، می باشند. تور ارزان لحظه آخری برای تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر اتفاق می افتد . 

🌎 تجربه سفر به سریلانکا با الفبای سفر

دیگر نگران قیمت تور سریلانکا نباشید زیرا ما در آژانس الفبای سفر با ارائه تور لحظه آخری سریلانکا و تور ارزان قیمت سریلانکا، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور سریلانکا را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور سریلانکا لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (بلیط پرواز داخلی به مقصد سریلانکا) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهد بود. آژانس الفبای سفر مجری مستقیم تور سریلانکا است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور سریلانکا به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین فصل سفر به کیش چه زمانی است؟

  جزیره کیش یکی جزیره های محبوب ایران در خلیج فارس است. همچنین این جزیره دارای تفریحات گوناگون است. در این مطلب  بهترین فصل سفر به کیش  را ب...