۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۹, چهارشنبه

تور بنتوتا + بهترین قیمت | تور لحظه آخری و ارزان الفبای سفر

 تور بنتوتا + بهترین قیمت | تور لحظه آخری و ارزان الفبای سفر

تور بنتوتا سریلانکا 🥇اگر قصد خرید و یا رزرو ارزانترین تور بنتوتا را دارید می توانید لیست قیمت آن را همراه با هتل های متنوع در تاریخ ها و پرواز های مختلف مشاهده نمایید.

شهر ساحلی و باشکوه بنتوتا در ساحل جنوب غربی سریلانکا حدود 60 تا 65 کیلومتری پایتخت کلمبو واقع شده است. اگرچه بیشتر بنتوتا مربوط به مناطق روستایی است ، اما دولت تلاش ویژه ای برای دوستدار گردشگران بنتوتا انجام داده است. این شهر اغلب به عنوان پایتخت ورزش های آبی سریلانکا شناخته می شود. برای ایجاد بهترین تجربه تعطیلات ساحلی ممکن برای شما، در اینجا یک راهنمای سفر با تور سریلانکا بنتوتا آورده شده است.

📦 پکیج تور بنتوتا الفبای سفر

با آفر تور بنتوتا از خدمات زیر بهره مند شوید:

  • بیمه مسافرتی
  • رزرو هتل بنتوتا
  • گشت شهری رایگان
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما به بنتوتا
  • تور لیدر فارسی زبان و مسلط به زبان انگلیسی
  • ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت رایگان به هتل

💲 قیمت تور بنتوتا سریلانکا

هزینه تور بنتوتا سریلاکا در گام اول به فصبی که قصد سفر به آن جا را دارید بستگی دارد زیرا اگر در واقع فصل گردشگری این شهر باشد طبعا به دلیل افزایش تقاضا قیمت تور سریلانکا نیز بالاتر می رود اما از طرفی اگر فصد سفر در زمانی را داشته باشید که خیلی گردشگران وارد این شهر نمی شوند می توان توقع خرید تور ارزان بنتوتا را داشت هرچند که نرخ بلیط هواپیما و هتل با توجه به خدماتی که ارائه می دهد در قیمت تور به بنتوتا سریلانکا نقش زیادی دارند.

♢ تجربه خرید تور سریلانکا از الفبای سفر

ما در آژانس الفبای سفر به عنوان مجری مستقیم تور بنتوتا با ارائه تور بهترین تور بنتوتا، شرایط را به شکلی برایتان مقدور کرده ایم تا با پرداخت هزینه کمتر برای تور، لذت فراوانی را از سفرتان ببرید. ما با ارائه قیمت های مختلف تور بنتوتا سعی خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید.

🗺️ انواع آفر تور بنتوتا الفبای سفر

⏰ تور لحظه آخری بنتوتا

تور لحظه آخری یا دقیقه نودی بنتوتا بهترین فرصت برای افرادی است که به دنبال تور ارزان بنتوتا می گردند بدون اینکه بخواهند در هتلی که خدمات و کیفیت خیلی خوبی ندارد اقامت داشته باشند. البته در خرید تور لحظه آخری بنتوتا باید به یکسری نکات توجه ویژه ای داشته باشید مثلا اینکه امکان کنسلی تور دقیقه نودی وجود ندارد. یا اینکه این امکان وجود دارد که حتی چند ساعت بعد زمان پروازتان به سریلانکا باشد اما شما آمادگی لازم را نداشته باشید.

🚊 تور بنتوتا از سایر شهرهای ایران

الفبای سفر به عنوان مجری مستقیم تور بنتوتا از تهران و سایر استان ها از جمله تبریز، سیراز، اصفهان و ... شرایطی فراهم کرده تا تمامی هم وطنان ما بتوانند به راحتی به این شهر زیبای ساحلی سفر کنند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین فصل سفر به کیش چه زمانی است؟

  جزیره کیش یکی جزیره های محبوب ایران در خلیج فارس است. همچنین این جزیره دارای تفریحات گوناگون است. در این مطلب  بهترین فصل سفر به کیش  را ب...