۱۳۹۵ دی ۱۶, پنجشنبه

مراکز خرید ارزان استانبول

بخشی از زمان هر سفری به خرید اختصاص می یابد . خرید کردن یک هنر است . اینکه بدانید اجناس مورد نیاز خودتان را از کجا تهیه کنید که نرخ مناسب تری داشته باشند ، کیفیت خوبی داشته باشند و مد روز باشند از ویژگیهای یک خرید خوب است . در مراکز خرید استانبول تعداد زیادی مغازه ها و مارکهای مختلف شعبه دارند که به جز مواقعی که حراج کلی داشته باشند ، نرخ های آنها مطابق با اتیکت رویشان میباشد . حراج در استانبول در زمانهای خاص برگزار می شود اما اگر وقت دارید که در مراکز خرید ارزان استانبول گشتی بزنید ، می توانید با قیمت خیلی ارزان تر خرید کنید .
 
شمار زیادی از افرادی که تور استانبول را انتخاب می کنند ، می خواهند با بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوند و از خرید در استانبول لذت ببرند . استانبول پر از مراکز خرید و مغازه های فروش پوشاک می باشد . بسیاری از مارک های معروف پوشاک دنیا کارخانه های خود را در ترکیه برپا می کنند . اما ارزان ترین مراکز خرید استانبول کجا هستند ؟ ممکن است ابتدا که وارد این بازارها میشوید ، از سبک این بازارها و شلوغی آنها خوشتان نیاید . ویترین های مغازه های ان بازارها لوکس نیست و لباس ها درهم به نظر می رسد . اما در داخل این اجناس میتوانید لباس هایی با مارک های  مانگو ، زارا و مارک های معروف دیگر را با نرخ بسیار بسیار ارزان پیدا کنید . اسامی تعدادی از این مراکز خرید استانبول به شرح ذیل می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور لحظه آخری استانبول , تور استانبول و تور استانبول نوروز 96 به وبسایت زیر مراجعه کنید
www.alefbatour.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین فصل سفر به کیش چه زمانی است؟

  جزیره کیش یکی جزیره های محبوب ایران در خلیج فارس است. همچنین این جزیره دارای تفریحات گوناگون است. در این مطلب  بهترین فصل سفر به کیش  را ب...