۱۳۹۵ دی ۱۶, پنجشنبه

هتل کمر دریم آنتالیا

یکی از هتل های ۴ ستاره آنتالیا در منطقه کمر ، هتل کمر دریم است که با توجه به موقعیت و امکاناتش یکی از گزینه های انتخابی توسط خانواده هایی ست که تور آنتالیا را در برنامه سفر خود دارند . این هتل تقریبا ۴۰ کیلومتر با شهر آنتالیا و ۲کیلومتر با کمر فاصله دارد و از هتل های ساحلی کمر بشمار می آید که فقط ۲۵۰ متر از دریا فاصله دارد . فاصله هتل کمر دریم تا فرودگاه آنتالیا حدود ۵۵ کیلومتر است .
 
هتل ۴ ستاره کمر دریم با فاصله کمی از جاهای دیدنی آنتالیا قرار دارد و این یکی از خصوصیات بارز هتل محسوب می شود . دروازه هادریان یکی از جذاب ترین دیدنی های آنتالیاست که در نزدیکی این هتل قرار دارد . این هتل در یکی از پرتردد ترین مراکز توریستی آنتالیا یعنی کمر و در بخش کریش واقع شده است . هتل در دامنه کوه تاریخی المپوس و در سمت راست آن دریا واقع شده است .اتاقهای هتل کمر دریم آنتالیا با رنگهای شاد و در اندازه های بزرگ طراحی و دکور شده اند . تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار و صندوق امانات از امکانات اتاقهای هتل کمر دریم است . این هتل دارای ۱۸۰ اتاق می باشد که برخی از اتاق های آن منظره رو به دریا دارند .خدمات و امکانات هتل کمر دریم استانبول شامل یک استخر روباز ، امکانات آبگرم و ساحل خصوصی ، مرکز SPA شامل حمام ، سونا و تناسب اندام ، حمام ترکی ، خدمات ماساژ ، رستوران با انواع غذاهای بین المللی و سنتی ، وای فای در اماکن عمومی ، آسانسور ، اتاق های بدون سیگار ، زمین تنیس ، محل نگهداری کودکان ، خدمات پرینت و فکس ، صرافی ، پارکینگ ، لاندری ، سرویس درمانی ، ترانسفر فرودگاهی ، پرستار کودک ، بوفه صبحانه و  … می شود .
                                                                                                                                                       

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور لحظه آخری آنتالیا , آفر تور آنتالیا و تور آنتالیا نوروز 96 به وبسایت زیر مراجعه کنید
www.alefbatour.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین فصل سفر به کیش چه زمانی است؟

  جزیره کیش یکی جزیره های محبوب ایران در خلیج فارس است. همچنین این جزیره دارای تفریحات گوناگون است. در این مطلب  بهترین فصل سفر به کیش  را ب...