۱۴۰۰ خرداد ۲۲, شنبه

تور روسیه 1400 + بهترین قیمت | تور لحظه آخری و ارزان الفبای سفر

 


تور روسیه 🥇 اگر قصد خرید و یا رزرو ارزانترین تور روسیه 1400 را دارید می توانید لیست قیمت آن را همراه با هتل های متنوع در تاریخ ها و پرواز های مختلف مشاهده نمایید


تور روسیه الفبای سفر را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا این سرزمین با وسعتی که دارد طیف گسترده ای از تجربیات بی نظیر را برای شما مسافران رقم میزند. تماشای بناهای تاریخی با سبک معماری منحصر بفرد در کنار طبیعت بی نظیر این کشور و رخدادهایی همچون شبهای سفید که همه مردم دنیا آرزوی تماشای آن را دارند لحظاتی به یاد ماندنی را برایتان ایجاد خواهد کرد. همراه ما باشید برای راهنمای خرید تور روسیه به مسکو و سنت پترزبورگ.

⬌ تور روسیه 1400

دوست دارید بعد از قرنطینه طولانی مدت حاصل از شیوع ویروس کرونا سفری به دور از خطر در زیباترین و امن ترین نقاط بزرگترین کشور جهان داشته باشید؟ مطمئنا تماشای پدیده شب های سفید که در ادامه توضیحات کاملی درباره آن میدهیم به همراه تماشای مسابقات جام ملت های اروپا 2021 و همچنین شرکت در رویدادهای متفاوتی که در طول ماه های پیش رو وجود دارد تمامی این خستگی ها را از شما دور می کند و فقط کافیست با راهنمای سفر به روسیه الفبای سفر همراه باشید.

📦 پکیج تور روسیه شامل چه مواردی است؟

آفر تور روسیه 1400 به شرح زیر میباشد:

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • رزرو هتل روسیه
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری
  • تور لیدر آشنا به زبان روسی
  • ترانسفر بین شهری با قطار سریع السیر و لوکس
  • ترانسفر فرودگاهی

البته در کنار موارد مذکور می توانید از سایر خودمات چون بیمه کرونا، اقامت در هتل با صبحانه و لیدر محلی نیز بهره مند شوید.

انواع آفر تور روسیه الفبای سفر

💲 قیمت تور روسیه 1400

قیمت تور روسیه به 3 پارامتر بسیار مهم بستگی دارد که می تون به هتل، بلیط هواپیما و ویزا اشاره کرد. نکته مهم در انتخاب هتل این است که هرچه هتل به مرکز شهر مخصوصا شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ نزدیکتر باشد، طبعا هزینه زیادی را برایتان در بر خواهد داشت و بنابراین اگر شما هم جز آن دسته از افرای هستید که به دنبال رزرو یکی از هتل های مسکو نزدیک میدان سرخ یا سایر مناطق توریستی و مرکزی هستید حتما به این موضوع توجه داشته باشید. 

✈ تور هوایی روسیه

ایرلاین‌های نوردویند، ایرفلوت و ماهان از تهران به سمت روسیه پرواز می‌کنند که همه این پرواز مستقیم می‌باشد. در تور مسکو سنت پترزبورگ روسیه از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا فرودگاه شرمیتوو مسکو حدودا 3 ساعت و تا فرودگاه پالکوو سن پترزبورگ حدودا 4 ساعت راه است. لازم به ذکر است که اولین پرواز در ساعت 08:35 از تهران (IKA) انجام می شود و ساعت 10:55 به مسکو (SVO) می رسد.

پرواز تهران به  مسکو3 روز در هفته و در روزهای یکشنبه/سه شنبه/ و پنجشنبه/انجام میپذیرد. در حال حاضر امکان پرواز از مشهد و شیراز با پروازهای مستقیم در ماه های شلوغ سال به مسکو وجود دارد .
تور روسیه با پروازهای ایرفلوت، ماهان و ایران ایر در حال حاضر بهترین پکیج های مسافرتی به شمار می آیند.

⏰ تور لحظه آخری روسیه

تور لحظه آخری روسیه زمانی ارائه می شود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع به دلیل اینکه ظرفیت هواپیماها پر نشده و یا هتل ها با کاهش مسافر مواجه شوند اقدام به ارائه تخفیف هایی بین 10 % تا حتی 50 % می کنند. البته توجه داشته باشید این که چه زمانی تور دقیقه نودی روسیه ارائه می شود کاملا به فصل و زمان سفر بستگی دارد. به عنوان مثال در در فصل زمستان باتوجه به سرمای هوای شدید در روسیه امکان عرضه تور روسیه لحظه آخری با تخفیف زیاد بسیار بالاست.

💵 تور ارزان روسیه

اگر به دنبال خرید ارزانترین تور روسیه هستید ما در الفبای سفر به عنوان مجری مستقیم تور روسیه پیشنهاد می کنیم که از تورهای خارجی لحظه آخری و تخفیف خورده روسیه (مسکو، سنت پترزبورگ) خریداری کنید. 

💳 اخذ ویزای روسیه

فوری: طبق اعلام سفیر ایران در روسیه ویزای روسیه برای سفرهای گروهی نیاز به اخذ ویزا نیست

پیش از آن ویزای توریستی روسیه هم به صورت گروهی و هم به صورت انفرادی صادر می شد. نحوه درخواست ویزای توریستی برای تور هم بدین گونه است که مدارکی همچون بلیط قطعی رفت و برگشت هواپیما، واچر قطعی هتل، 2 قطعه عکس 3 * 4، پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و فرم درخواست ویزای روسیه نیاز بود. در نظر داشته باشید که جواب درخواست تقریبا 7 روز کاری صادر شده و تا 30 روز معتبر است.

✿ تور روسیه بهار 1400

الفبای سفر با ارائه ارزانترین تور روسیه 1400، سعی بر این دارد تا شرایط را به گونه ای برایتان فراهم کند که هزینه گزافی را پرداخت نکنید و بتوانید راحت تر به این سرزمین سفر کنید. با توجه به تخصص ما در برگزاری تور روسیه و اینکه آژانس الفبای سفر مجری مستقیم تور روسیه است، می توانید مطمئن باشید که همراه با تورهای ما سفر خوبی را به مسکو و سن پترزبورگ، کازان و سوچی تجربه خواهید کرد و آفر تور روسیه پیشنهادی ما رضایت شما را جلب میکند. همچنین در پکیج تور روسیه ارائه شده توسط ما تور لوکس روسیه (پرواز خارجی با کیفیت و هتل های تاپ 5 ستاره و لوکس روسیه)هم قرار دارد و اگر شما خواهان این مدل از تورها هستید، تور لاکچری روسیه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

☀ تور روسیه شب های سفید 

سن پترزبورگ شهری است که به خاطر شب های سفید یا به زبان روسی ، Beliye Nochi (بلیه نوچی)، پدیده ای است جوی که از اواخر ماه مه تا اواسط ماه ژوئیه رخ می دهد بسیار معروف است. در این دوره خورشید هرگز به طور کامل غروب نمی کند و آسمان در طول شب با نوری شبیه به نور غروب خورشید (خورشید نیمه شب) روشن می ماند. ما هم در الفبای سفر به همین دلیل باتوجه به اینکه این پدیده شگفت انگیز فقط در این سرزمین رخ میدهد با ارائه تور روسیه ویژه شب های سفید در بهار و تابستان سعی داریم با ارائه بهترین آفرها لحظات خاص و بیادماندنی را برایتان رقم بزنیم.

⚽ تور روسیه جام ملت های اروپا 2021

باتوجه به اینکه در رقابت های یورو 2021 چند کشور قرار است میزبانی این رقابت ها را در اختیار داشتته باشند اما در این بین روسیه و انگلستان بیشترین سهم را دارند. لازم به ذکر است که ورزشگاه کرستوفسکی سنت پترزبورگ که به ورزشگاه گازپروم نیز شهرت دارد و دارای گنجایشی معادل 69 هزار نفر است قرار است میزبان سه دیدار در مرحله گروهی و یک دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی باشد. البته باتوجه به جلسات صورت گرفته شده توسط سران یوفا این قصد وجود دارد که مسابقات بیشتری نیز در این ورزشگاه انجام شود. 

الفبای سفر به عنوان کارگزار تور روسیه (سنت پترزبورگ) شما را در این سفر همراهی می کند و قطعا لحظات هیجان انگیزی را می توانید با ما به همراه تماشای تیم های محبوبتان از نزدیک داشته باشید.

✨ تور ترکیبی مسکو سنت پترزبورگ

تور مسکو سنت پترزبورگ از جذاب ترین تورهای روسیه می باشد که اغلب بصورت 6 شب (2 شب مسکو و 4 شب سن پترزبورگ) انجام میشود در وهله اول تجربه شبهای سفید در شهر رویایی سنت پترزبورگ پس از مدتها برای مسافرین عزیز میباشد لازم به ذکر است ترانسفر بین شهری با قطار سریع السیر ساب سان انجام می گردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین فصل سفر به کیش چه زمانی است؟

  جزیره کیش یکی جزیره های محبوب ایران در خلیج فارس است. همچنین این جزیره دارای تفریحات گوناگون است. در این مطلب  بهترین فصل سفر به کیش  را ب...