۱۳۹۸ اسفند ۱۴, چهارشنبه

گشت و گذار در مراکز خرید و نمایشگاه های بین المللی ترکیه

در ترکیه می توان تفریحات متنوعی را از تماشای جاذبه های تاریخی که یادآور امپراطوری عثمانی هستند گرفته تا تفریحات مدرن در کشتی کروز و پارک های آبی تجربه کرد. باتوجه به اینکه امروزه ترکیه به یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در دنیا تبدیل شده است، همانطور که گفته شد علاوه بر تماشای جاذبه های تاریخی و دیدنی این شهر، می توان در نمایشگاه ها و فستیوال های مختلف بین المللی نیز حضور پیدا کرد. نمایشگاه های ترکیه چند سالی است که جایگاه خود را در عرصه بین المللی پیدا کرده اند و تاجرانی را از سراسر دنیا به خود جذب می کندهرچند که در ترکیه فروشگاه ها و مراکز خرید مدرنی که برندهای معتبر بین المللی و ترک مشغول فعالیت هستند نیز در تبدیل شدن این کشور به یک مقصد محبوب بی تاثیر نیست.
فرودشگاه ها و مراکز خرید ترکیه
فروشگاه فلورمار flormar از فروشگاه های شناخته شده در آنتالیامی باشد که مشتریان زیادی را از نقاط مختلف دنیا مخصوصا بانوان را جذب خود می کند.
یکی از مراکز خرید آنتالیا که شهرت فراوانی دارد مرکز خرید تراسیتی است که دارای 150 غرفه و فروشگاه از جمله BODY SHOP، SEPHORA ، M.A.C که در عرصه ی آرایشی بهداشتی کار می کنند است.
فروشگاه لوازم ارایش

نمایشگاه های بین المللی ترکیه
 از نمایشگاه های مختلف بین المللی و جالب ترکیه میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
البته موارد ذکر شده تعدادی از جشنواره های این کشور می باشند، استانبول خود به تنهایی فستیوال های متنوعی دارد که می توان به جشنواره خرید استانبول   و نمایشگاه قهوه نیز اشاره کرد. نمایشگاه مبلمان استانبول، یکی از رویدادهای تجاری دنیای مبلمان می باشد که در آن مبلمان اداری و خانگی، دکورهای تلویزیون و ... در معرض نمایش قرار می گیرند. که کشورهای زیادی در این نمایشگاه شرکت می کنند. ترکیه قصد دارد باصادرات معادل 10 بیلیون دلار، جز 5کشور تولیدکننده دنیا در صنعت مبلمان تبدیل شود.

نمایشگاه مبل استانبول
علاقه مندان می توانند با تور استانبول از این نمایشگاه از 21 الی 26 ژانویه دیدن نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین فصل سفر به کیش چه زمانی است؟

  جزیره کیش یکی جزیره های محبوب ایران در خلیج فارس است. همچنین این جزیره دارای تفریحات گوناگون است. در این مطلب  بهترین فصل سفر به کیش  را ب...