۱۳۹۸ بهمن ۱, سه‌شنبه

چگونه می توان سفر خاطره انگیزی را در آنتالیا تجربه کرد

آنتالیا، شهری ساحلی در جنوب غربی ترکیه که بخش زیادی از تاریخ ترکیه را در خود جا داده است و همین تلفیق تاریخ و طبیعت موجب شده است تا این شهر به مقصدی رویایی برای گردشگران تبدیل شود.
آنتالیا از جنوب به دریای مدیترانه، از شرق به شهر سریک و از غرب به شهر کورکوتلی محدود شده است.
اما در طی سال های اخیر دولت ترکیه توانسته است با ایجاد زیر ساخت های مناسب و البته محافظت از اماکن طبیعی و باستانی آنتالیا، سبب شود تا گردشگران خارجی بسیاری روانه این شهر شوند و حال می توان ادعا کرد که بخش زیادی از اقتصاد این شهر از صنعت گردشگری می باشد البته که نمی توان از تاثیر دیگر صنعت یعنی کشاورزی در این شهر چشم پوشی کرد.
با این حال در این بخش می خواهیم به شما کمک کنیم تا در صورت خرید تور آنتالیا سفری راحت و شگفت انگیز را تجربه نمایید.
 
رزرو هتل های لوکس آنتالیا
رزرو هتل یکی از بخش های مهم در هر سفر می باشد و باتوجه به اینکه در هر منطقه ای از آنتالیا انواع هتل ها قابل مشاهده هستند در نتیجه می توانید به راحتی اقامتگاه مورد نظرتان را پیدا کنید اما این را می بایست در نظر داشت که این شهر، یک مقصد توریستی است و سرعت رزرو هتل های آنتالیا نیز بالا می باشد.
با این حال به معرفی 3 مدل گوناگون از هتل های آنتالیا در دوتا از مناطق پرطرفدار ترکیه می پردازیم.با این حال به معرفی 3 مدل گوناگون از هتل های آنتالیا در دوتا از مناطق پرطرفدار ترکیه می پردازیم.
1-      هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا | TITANIC BEACH LARA: هتل تایتانیک بیچ لارا در شهر آنتالیا مانند یک کشتی کروز می باشد  که دارای معماری خاص و زیبا و همینطور امکاناتی است که هر توریست و گردشگری را به سمت خود جذب می کند و می توانید با با ورود به لینک اطلاعات جامعی از امکانات و قیمت  هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا بدست آورید.
2-      هتل کاروانسرای لارا آنتالیا | KERVANSARAY LARA ANTALYA HOTEL: هتل کاروانسرای لارا  هتل 5ستاره و u شکلی است که در فاصله ی خیلی نزدیکی از ساحل لارا قرار دارد و از خدمات و امکانات زیادی برخوردار است. کارمندان آن قادر به مکالمه به 5 زبان نیز هستند.
3-      هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا | GRANADA LUXURY BELEK HOTEL: گرانادا لاکچری هتل  مرکز گردشگری شهر بلک در منطقه زیبا سریک آنتالیا واقع شده است که بزرگترین و مدرن ترین منطقه شهر آنتالیا به شمار می رود و می توانید با مراجعه به لینک درج شده از  قیمت هتل گرانادا لاکچری مشاهده نمایید.
 

نحوه آغاز سفر به آنتالیا
گردشگران مخصوصا ایرانیان در ابتدای سفر به آنتالیا گزینه های متفاوتی را پیش روی خودشان می بینند به این صورت که اگر قصد دارید تا هزینه کمتری را پرداخت کنید و از ایرلاین داخلی بهره مند شوید می بایست به فرودگاه دنیزلی و یا اسپارتا که در فاصله 3 الی 4 ساعته نسبت به آنتالیا هستند بروید. اما اگر برایتان تفاوتی ندارد و می خواهید با ایرلاین ترک سفر خود را آغاز کنید می توانید به فرودگاه آنتالیا بروید.
از آنتالیای افسانه ای بیشتر بدانید!

بازدید از جاذبه های توریستی آنتالیا
بعد از ورود به این شهر و تحویل اتاق از هتل و همینطور اقامت آسوده در آن ها نوبت به بازدید از جاذبه های گردشگری آنتالیاس ترکیه می رسد که تماشای هرکدام اعم از طبیعی و مصنوعی می تواند تجربه ای فوق العاده را در گردشگران به ایجاد  کنیم.
بازدید از جاذبه های تاریخی آنتالیا که به جا مانده از حکومت عثمانی و دوره های ما قبل آن می باشند شما را وارد تاریخ پر هیاهوی این شهر می کند. مسجد مراد پاشا  نمونه ای از همین آثار می باشد.
تفریحات هیجان انگیز در آنتالیا
تفریح در آنتالیا فقط به تماشای آثار باستانی و حضور در سواحل زیبای آن ختم نمی شود و در این شهر اماکن تفریحی بسیاری تعبیه شده اند و آکوالندمی تواند اوج هیجان را به شما القا کند. (برای کسب اطلاعات از آدرس پارک آبی آکوالند آنتالیا وارد سایت شوید).
لذت خرید و سوغاتی در مراکز خرید آنتالیا
خرید یک بخش جدا نشدنی در سفر می باشد. با این حال بعد از تفریح در سواحل و پارک آبی انتالیا و عکاسی از مسجد مراد پاشا و برج ساعت آنتالیا نوبت به خرید یادگاری و هدایا می باشد و  مرکز خرید مارک آنتالیا پیشنهادی از جانب ما به شما است تا بتوانید بهترین خریدها را در معتبرترین برندهای بین المللی و ترک تجربه کنید
آداب برخورد و معاشرت و فرهنگ مردم آنتالیا
ترک ها، مخصوصا مردم شهر آنتالیا به زبان مادریشان بسیار علاقه دارند. به همین دلیل با توریست هایی که قادر به صحبت به زبان ترکی هستند خیلی گرم تر برخورد می نمایند، پیشنهاد می کنیم که با برخی از کلمه ها و اصطلاحات ترکی آشنا شوید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین فصل سفر به کیش چه زمانی است؟

  جزیره کیش یکی جزیره های محبوب ایران در خلیج فارس است. همچنین این جزیره دارای تفریحات گوناگون است. در این مطلب  بهترین فصل سفر به کیش  را ب...