۱۳۹۷ دی ۱, شنبه

بهترین مقاصد جنوب شرقی آسیا برای فرار از سرمای زمستان

خیلی از افراد هستند كه سرمای زمستان را دوست ندارند و به دنبال جایی برای ریلكس كردن با آب و هوای گرم و معتدل و یا آفتاب گرفتن در سواحل هستند. الفبای سفر به شما بهترین مكانها در جنوب شرقی آسیا را معرفی می كند تا در زمستان به آنجا سفر كنید.

كرابی،تایلند Krabi
كشور تایلند با وجود سواحل شگفت انگیز فراوان، ماسه های نرم وشنی، چشم اندازی از آب بیكران اقیانوس با انواع جزیره های كوچك و بزرگ یكیاز این مقاصد است. تصور كنید در سرمای زمستان برای فرار از برف و یخ به جایی خلوت و به دور از هر گونه شلوغی، به یك جزیره گرمسیری سفر كنید . كرابییكی از جزایر تایلند در جنوب شرقی آسیا، با داشتن سواحل مختلف، جاذبه های دیدنی و جنگل های سرسبز و معابد و غارهای طبیعی و تورهای گشت زنی در جزایر مختلف از جمله فی فی، همان چیزی است كه شما درآفر تور تایلند زمستان 97 به دنبال آن هستید.

جزیره کرابی در تایلند
جزیره کرابی در تایلند


نها ترنگ، ویتنام Nha Trang
شهر ساحلی و آفتابی نها ترنگ هوایی درست برعكس هوای ابری و برفی زمستان دارد. شهر ساحلی و مدرن با آب های زلال و شفاف، سواحلی با ماسهسفید و طبیعتی زیبا همان مقصد مورد نظر شما در زمستان است.شما می توانید در هتل های لوكس اقامت كنید و در سواحل شهر غواصی كنید و یاورزش های آبی انجام دهید. یكی از تجربیات غافلگیر كننده این شهر، تماشای چشم انداز بی نظیر مشرف به اقیانوس و شهر از داخل تلكابین است.

شهر نهاترنگ در ویتنام
شهر نهاترنگ در ویتنام


جزیره پانگكور، مالزی Pangkor Island
جزیره پانگكور تنها 3 ساعت با كوالالامپور پایتخت مالزی فاصلهدارد و جزیره ای رویایی برای كشف كردن است. یكی دیگر از بزرگترین و خیره كننده ترین ساحل هایی كه در این جزیره قرار دارد خلیج محبوب نیپاه است.با سپری كردن روز خود در سواحل این جزیره گذر زمان را احساس نمی كنید. ماجراجوی هایی مختلف در انتظار شما است از جمله قایقرانی و غواصی و كشف زیبایی های جزیره كه در آفر تور مالزی زمستان 97 می توانید با استفاده از تور به این جزیره بهشتی سفر كنید.

جزیره پانگکور در مالزی
جزیره پانگکور در مالزی


كامپوت، كامبوج Kampot
شهر باستانی كامپوت با فضایی آرام و به دور از شلوغی برای سفركردن در زمستان یك انتخاب عالی است. قدم زدن در اطراف رودخانه های زیبا و یا پیاده روی و تماشای حیات وحش این منطقه بر فراز تپه ها بسیار لذت بخش است. علاوه بر جاذبه های طبیعی كامبوج، صنعت گردشگری در این كشور توسعه زیادی پیدا كرده است. امكانات رفاهی مانند تاسیس هتل ها و رستوران های مختلف كه آماده پذیرایی از گردشگران هستند. با این حال این شهر همچنان رنگ بو و سبك قدیمی خود را حفظ كرده و از دوره استعمار فرانسه همچنان ساختمان هایی به جای مانده كه بازسازی نشده اند.

شهر باستانی کامپوت در کامبوج
شهر باستانی کامپوت در کامبوج


سنتوزا، سنگاپور Sentosa
یكی از اماكنی كه در آفر تور كوالا سنگاپور زمستان 97 ازآن بازدید خواهید كرد جزیره سنتوزا است، شهرت جزیره سنتوزا در سنگاپور نیاز به تعریف كردن ندارد. سنتوزا یك جزیره مصنوعی است كه تنها برای تفریح وسرگرمی ساخته شده و انواع سرگرمی های جذاب و جالب و البته مدرن را این جزیره می توانید تجربه كنید. شهربازی و یكی از بزرگترین آكواریوم های دنیا در این جزیره قرار دارند. به غیر از پارك و اماكن تفریحی، سواحل كم نظیر و دیدنی، غارهای مخفی، مناظر خیره كننده نیز از جاذبه های طبیعی فوق العاده هستند. در سفر با تور سنگاپور می توانید لحظات به یاد ماندنی ای را در جزیره سنتواز از اماكن توریستی سنگاپور داشته باشید.

جزیره سنتوزا در مالزی
جزیره سنتوزا در مالزی


پالاوان، فیلیپین Palawan Island
با وجود 7 هزار جزیره گرمسیری، جزیره پالاوان در فهرست یكی اززیباترین جزایر دیدنی دنیا به شمار می رود. این جزیره كوچك خیره كننده تعداد قابل توجهی از جاذبه های طبیعی را در خود جای داده است.از سواحل ماسه ای گرفته با چشم انداز رویایی، دریاچه های زلال و غواصی در آب های لاجوردی از تجارب فراموش نشدنی در جزیره پالاوان است. حیات وحش دیدنی این منطقه نیز حرفی برای گفتن دارد و یا پیاده روی بر روی تپه های سبز و پرگل در امتداد بركه و رودها را در سفر به این جزیره فراموش نكنید.

جزیره پالاوان در فیلیپین
جزیره پالاوان در فیلیپین


جزیره نوسا، اندونزی Nusa Islands
بالی به عنوان یك جزیره زیبا با سواحل حیرت انگیز و طبیعتی نفس گیر بسیار شناخته شده است. اما اندونزی جزایر گرمسیری بسیار زیبایی را در خود نهفته است كه یك مقصد خوب برای سفر زمستانی محسوب می شود. جزیره نوسا در جنوب شرقی اندونزی واقع شده است. جزیره نوسا دارای حیات وحش گسترده است از انواع پرندها گرفته تا ماهی ها، مرجان ها را می توانید در جزیره مشاهد كنید. از تپه ها گرفته تا سواحل گوناگون رادر جزیره نوسا می توانید كشف كنید. همچنین می توانید در اقامتگاه های مقرون به صرفه ای در فضای باز اقامت كنید و هر روز را به ماجراجویی جدیدی در نوسا از جاذبه های توریستی اندونزی بپردازید.


جزیره نوسا در اندونزی
جزیره نوسا در اندونزی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین فصل سفر به کیش چه زمانی است؟

  جزیره کیش یکی جزیره های محبوب ایران در خلیج فارس است. همچنین این جزیره دارای تفریحات گوناگون است. در این مطلب  بهترین فصل سفر به کیش  را ب...