۱۳۹۶ بهمن ۳۰, دوشنبه

موزه هنرهای مدرن استانبول

موزه هنرهای مدرن استانبول در ناحیه بی اوغلو استانبول قرار گرفته است و در تور استانبول از این موزه بازدید خواهید کرد.این موزه در 11 دسامبر سال 2004 افتتاح گردید و آثار هنرمندان ترکی را به نمایش می گذارد.این موزه در بوسفروس و در همسایگی محله صنعتی Tophane قرار دارد و ساختمان این موزه قبلا یک سوله بوده است.موزه هنرهای معاصر استانبول دارای فضای نمایشگاهی در 2 طبقه است که آثار ثابت و دائمی این نمایشگا که از هنرمندان بنام ترک می باشند به همراه فروشگاه و رستوران در طبقه فوقانی قرار گرفته اند و در طبقه اول نمایشگاه موقت به همراه سینما و کتابخانه قرار دارند.



قسمت نمایشگاه دائمی موزه هنرهای مدرن استانبول به 2 قسمت گذشته هنر و آینده هنر در کشور ترکیه تقسیم شده است.این موزه علاوه بر نماشگاه دائمی دارای جشنواره های فیلم و عکاسی نیز می باشد و به همین دلیل سالانه هنرمندانی از سایر کشورها در این جشنواره ها شرکت می کنند.یکی از قسمت های بسیار هیجان انگیز موزه هنرهای مدرن استانبول قسمت کتابخانه این موزه است که دارای 9 هزار جلد کتاب و در حدود 30 موضوع است.



آژانس مسافرتی الفبای سفر ارائه دهنده تورهای ارزان قیمت و لحظه آخری استانبول می باشد و شما را به شرکت در تورهای هنری و بازدید از این موزه دعوت می کند و برای مطالعه بیشر درباره جاذبه های گردشگری استانبول می توانید به وب سایت الفبای سفر مراجعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین فصل سفر به کیش چه زمانی است؟

  جزیره کیش یکی جزیره های محبوب ایران در خلیج فارس است. همچنین این جزیره دارای تفریحات گوناگون است. در این مطلب  بهترین فصل سفر به کیش  را ب...