۱۳۹۵ بهمن ۱۱, دوشنبه

با سفر به ترکیه از شهر مارماریس دیدن کنید

 تور لحظه آخری مارماریس به شما این امکان را می دهد که ازتفریحات مارماریس که آبی هستند  لذت ببرید . درباره مارماریس میتوان گفت شهری بندری در سواحل مدیترانه است که  واقع در جنوب غرب ترکیه و در استان موغلا است. در مارماریس 28000 نفر زندگی می کنند اما در فصل توریست، به ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر هم میرسد. درمورد مارماریس بهتر است بدانید که بعلت واقع شدن میان رشته کوه های کنار دریا بسیار مشهور است. این شهر همچنین با دو لنگرگاه اصلی و بندرهای متعدد خود، مرکزی برای کشتیرانی و غواصی نیز محسوب میشود. از مارماریس بطور منظم، کشتی های تفریحی به سمت جزیره یونانی رودز در حرکتند. این شهر دارای آب و هوایی معتدل و گرم زمستان هایی بارانی و خنک است.که تور مارماریس میتوانید لحظات خوشی را در  انجا سپری کنید.



بازار کارسی 

از معروفترین مراکز خرید در مارماریس می توان به بازار بزرگ و یا بازار کارسی اشاره نمود . این بازار که در مرکز شهر واقع شده دارای خیابان های سرپوشیده زیادی با مغازه های متنوع می باشد که به دلیل ارائه اجناس فراوان و مختلفی ، مورد توجه گردشگران و مردم محلی واقع شده است . مغازه های صنایع دستی ، جواهر فروشی ، قالی فروشی ، البسه فروشی و رستوران های ترکی در این بازار یافت می شوند . اگر قصد خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود را دارید مطمئن باشید با مراجعه به این بازار دست خالی باز نخواهید گشت .
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره   تور لحظه آخری مارماریس , تور مارماریس , تورمارماریس نوروز96 به سایت زیر مراجعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین فصل سفر به کیش چه زمانی است؟

  جزیره کیش یکی جزیره های محبوب ایران در خلیج فارس است. همچنین این جزیره دارای تفریحات گوناگون است. در این مطلب  بهترین فصل سفر به کیش  را ب...