۱۳۹۶ اسفند ۵, شنبه

تعطیلات دلنشین در هتل هیلتون دالامان مارماریس

هتل هیلتون دالامان یکی از بهترین هتل های پنج ستاره مارماریس ترکیه است و دارای استخر روباز فصلی است.هتل هیلتون دالامان در محله ساریگرم (Sarigerme) منطقه دالامان (Dalaman) قرار گرفته است.هتل Hilton Dalaman دارای یک جکوزی و سونا می باشد و مهمانان می توانند از غذای خود در رستوران هتل هیلتون دالامان لذت ببرند همچنین هتل هیلتون دالامان دارای WiFi رایگان در تمامی نقاط خود می باشد و همچنین این هتل دارای پارکینگ خصوصی برای مهمانان خود است.
برخی از اتاق ها دارای حمام خصوصی و اسپا هستند و سایر اتاق ها دارای حوله تن پوش و دمپایی می باشند.برخی از واحدها دارای مبل راحتی می باشند تا بعد از یک روز شلوغ بتوانید استراحت کنید.برخی از اتاق ها دارای چشم انداز به دریا و کوهستان می باشد همچنین تمامی اتاق ها دارای لوازم بهداشتی هتلی، سشوار و یک تلویزیون صفحه تخت می باشند.
هتل هیلتون دالامان دارای پذیرش 24 ساعته، خودپرداز (ATM) و آرایشگر نیز می باشد.
هتل Hilton Dalaman دارای ساحل اختصاصی می باشد و همچنین این هتل دارای ویژگی کرایه دوچرخه و اتومبیل می باشد و همچنین شما می توانید در این هتل پینگ پونگ بازی کنید.هتل هیلتون دالامان 43.5 کیلومتر با مارماریس (Marmaris) و 37 کیلومتر با فتحیه (Fathiye) و با فرودگاه دالامان 6 کیلومتر فاصله دارد.
این هتل در یکی از بهترین مناطق دالامان قرار گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین فصل سفر به کیش چه زمانی است؟

  جزیره کیش یکی جزیره های محبوب ایران در خلیج فارس است. همچنین این جزیره دارای تفریحات گوناگون است. در این مطلب  بهترین فصل سفر به کیش  را ب...