۱۳۹۶ آبان ۱۶, سه‌شنبه

برگزاری مراسم نامزدی خود را به تشریفات مجالس ملل بسپارید

تشریفات مجالس ملل برگزار کننده مراسم نامزدی

برگزاری مراسم نامزدی از اولین مراسم آشنایی خانواده های عروس و داماد به حساب می آید پس باید برای آن برنامه ریزی کنید. 
شاید برایتان جالب باشد که بدانید نخستین مراسم نامزدی در یونان برگزار شده است که البته رفته رفته دست خوش تغییرات و تحولات زیادی شده است.
برگزاری جشن نامزدی در کشور ما نیز دارای چارچوب و قواعد خاصی است که البته در نقاط مختلف ایران، با کمی تغییر همراه است.
برگزاری جشن نامزدی

از موسسات خدمات مجالس کمک بگیرید

خدمات مجالس برای برگزاری این مراسم و ارایه دیزاین، گل آرایی و خدمات پذیرایی بهترین گزینه است زیرا شما دیگر دغدغه تهیه و تدارک ندارید همه چیز برای شما مهیاست و شما هم مهمان این مراسم هستید. ولی در این بین انتخاب موسسه خدمات مجالسحرفه ای و با تجربه نیز از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است، پس در انتخاب خود نهایت دقت را بکار گیرید

مراسم نامزدی به عهده کیست؟

آن چیزی که در بین اقوام مختلف ایرانی رسمیت شناخته شده است، برگزارکننده مراسم نامزدی توسط خانواده عروس است. در خانواده های ایرانی اکثراً خانواده عروس هزینه برپایی مراسم نامزدی را به دوش می کشد. در شهرهای بزرگی همچون تهران خانواده عروس موظف به برگزاری جشن نامزدی هستند و خانواده داماد تنها وظیفه تهیه گل و کیک مراسم را بر عهده دارند در برخی از اقوام ایرانی رسم بر این است که خانواده عروس و داماد، هر یک به صورت جداگانه مراسمی در قالب نامزدی را برای فرزند خود تهیه می بینند که البته در این صورت، عموماً رسم و رسومات در جلسه بله برون و یا خواستگاری ذکر خواهد شد. 
خیلی از افراد درباره مراسم نامزدی چیزی نمی دانند از آداب مراسم نامزدی گرفته تا مکان برپایی مراسم نامزدی به همین دلیل تشریفات ملل مقاله ای را با عنوان جشن نامزدی ایرانی و آداب برگزاری مراسم نامزدی تهیه کرده تا راهنمای بهتری برای زوج ها باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین فصل سفر به کیش چه زمانی است؟

  جزیره کیش یکی جزیره های محبوب ایران در خلیج فارس است. همچنین این جزیره دارای تفریحات گوناگون است. در این مطلب  بهترین فصل سفر به کیش  را ب...